TENTANG AKU !
















Hi , nampak tak gambar kat atas tu ? Tu semua aku lah . Sape kenal aku ? Angkat tangan sikit . Haha , btw aku bosan sangat nie tupasal aku nak post gambar gambar tu . *tade keje* Okay la , aku nak intro sikit diri aku nie . Nama diberi Nur Amiera Azira Bt Azmi . Ala , korang mesti dah tengok kat about me tu kan ? Aku ada 3 adik beradik dan aku sorang je perempuan . Aku nombo 2 . Dan untuk pengetahuan korang , aku muda lagi . Umur aku baru 19 cuma next year aku dah 20 . Tua . Born on 29/04/1994 nanti bagi hadiah eh :* Hobi aku ? Aku suka mengemas . Sebab aku tak suka sepah sepah nie , sape yang pernah hidup dengan aku dia tahu la . Kalau bersepah , mampus barang kome aku buang . hahaha . Cita cita pulak aku nak jadi Ahli Sainstis . Aku minat Sains . Sebab masa sekolah Sains aku deret A je *bangga* Tapi rasa macam tak kesampaian je cita cita aku nak jadi Sainstis .  Yela , jurusan yang aku ambik sekarang Farmasi . Ha , aku seorang yang degil . Degil sikit je . Cuma masa sekolah tu buas sikit . Nyaris tak kena buang sekolah . Sekolah tu kibut sangat . Hurghh , aku sekolah situ pun sebab nak tunaikan apa yang arwah atuk aku nak . Aku tanak kecewa kan dia . Sebab dia dah banyak tolong keluarga aku . Kalau la aku tak sekolah situ , aku dapat sekolah Sukan kat Ipoh . Sekolah Gunung Rapat .Yeah , I Love Sport . Aku suka sukan , cuma sekarang dah kurang sikit sebab dah sambung brelajar kan . Dulu masa sekolah aku aktif  lompat tinggi dengan olahraga dan yang penting P.pong la .  Haha , muka muka 200M 4x100 4x200 tu semua muka aku . P.pong pulak aku dapat wakil sekolah untuk Kessuma . Dapat la merasa 2 tahun main kat negeri orang . Dulu aku main double , sekarang single . Jum fight ? Hihi , btw aku rindu gila time sekolah . Banyak kenangan aku kat sana . Kenangan dengan kawan kawan . Aku rindu korang :( Rindu nak kena sebat , kena tawaf aspura pakai telekung , kena mandi depan tapak perhimpunan , kena jadi imam atas jalan tar . Kena rotan 20 sekali gus . Sakit bak angg . Kena tidur atas pasir , yang paling best kena kejar dengan warden sebab lari dari baca Yassin . Rindu weyh , rindu bestie Roza , Era , Alya , Wanie , Juben , Syida , Amy , Syaza , Zati , Timah . Arghh . Sedih pulak bila teringat *mengelamun* Hm , aku rasa sampai sini jela dulu , nanti ada masa aku sambung lagi . Sebenarnya banyak lagi nak cerita pasal diri nie tapi malas dah nak menaip . Hahaha . Aku rindu semua kenangan yang penah aku lalui :) Dear heart , keep strong please .


new past