MSJ & MSJ

Assalamualaikum dan Selamat Petang .
Sejuk pulak cuaca petang nie kan , untuk menghilangkan rasa bosan nie entah kenapa tetiba rajin pulak nak update blog nie . hahaha . Erm , macam mane nak mule eh , okay . Aku nak cerita tentang someone yang dah buat aku sayang dekat dia . Insan bertuah itu bernama Mohamad Sharul Jazlan Bin Mohamad Jalaludin . Takperlu lah nak detail sangat pasal dia , cukuplah korang tahu nama dia . HAHA . First , aku mula jumpa dia dekat kolej aku sebab dia study sebangunan dengan aku . Tak sangkan kan , kecik betul dunia nie . Mula tu , main usya usya je . Lama lama , melekat sampailah sekarang . Kalau nak di ceritakan panjang sangat kisah kami . So , aku pendekkan . Sepanjang bersama dia , banyak lah kenangan dengan dia . Semuanya dari gambar . Aku suka bergambar , jadi dia pun suka dengan apa yang aku suka tu . Kami digelar " Kaki Posing " pantang nampak kamera kate kau . Okay , sekarang aku nak post antara gambar yang kami ada . Sweet lah dia nie . hohoho .











Sweet kan kami ? Hahaha . Btw , nie lah antara gambar kami ada . Banyak lagi sebenarnya , tapi takboleh nak post semuanya . Karang korang melting pulak . Hahahaha . Dia kan , pandai ambek hati aku , pandai pujuk aku kalau aku tengah merajuk . Ego lelaki sebenarnya lagi tinggi dari perempuan kan , tapi dia tak . Dia lain , dia jatuhkan ego dia . Sebab dia selalu pesan dekat aku , dia buat semua tu , sebab dia sayang aku . Dia nak hubungan kitaorg panjang . Hahaha , amin . Sweet talker lahaii . Aku sayang dia . Dear awak , saya sayang awak tu . hohoh . Aku nie kuat cemburu , tinggi nya kalah bangunan KLCC tu , tersangat tinggi . Sampai kekadang tu , aku pun gayat . kuang kuang kuang . Aku selalu merajuk dengan dia , tapi sebenarnya saje je nak suruh dia pujuk . Sebab aku suka time dia pujuk . Hihihi

Saya nak awak tahu , yang saya sayangkan awak . Saya nak awak tahu yang saya perlukan awak . Saya cuma nak satu je dari awak . Tolong Setia .


new past