HOPE AWAK BACA NIE :(

Selamat malam . Jam sekarang pukul 12.22am . Aku still takboleh tido . Mungkin ada sebabnya . Hm , disebabkan aku takboleh tido jadi aku terfikir pulak nak update blog nie . Aku rasa macam ada something yang nak aku luahkan , tapi aku taktahu nak luahkan dekat siapa . Jadi aku tekad la nak update blog malam nie dengan berteman kan lagu lagu yang sama feel dengan jiwa aku . Okay , sekarang aku ada masalah . Aku gaduh dengan dia (MSJ) dah la jauh , jadi macam nie pulak . Puncanya cenggini . Ade satu petang tu , aku bosan gila , then aku jadi nak stalk dia . Aku stalk lah fb dia . Aku stalk sampai post yang lama lama . Okay , banyak yang aku jumpa . Start dari situ la aku sakit hati gila . Rasa nak menangis . Aku rasa aku nie tak bagus macam EX dia yang dulu . Bila aku dah baca semua , aku menangis . Taktahu kenapa aku sedih sangat . Dah taktahan sangat , aku stop stalk dia terus aku tido . Bangun tido je aku moody. Makan pun tak lalu . Asal aku rasa sampai macam nie ? sedangkan sekarang dia dah jadi milik aku . Aku terlalu sayangkan dia . Terlalu risau sampaikan aku fikir bukan bukan . Bila petang aku tweet macam macam . So , dia nie perasan . Jenis dia takboleh aku ade masalah , dia tanak aku ade prob . Kalau boleh dia nak tahu semua . Carring kan dia . Love him . Hm , then dia mesej aku , tapi aku takde kredit . Aku balas kat DM je . Dia tanya kenapa , aku cakap takde ape . Padahal , aku tengah sakit hati gila time tu . Aku bukan tanak cakap , aku takut kalau aku cakap apa yang dah aku buat petang tu , kami gaduh . So , aku simpan jelaa . Lagipun tu benda lama . Aku elak tanak gaduh , tapi disebabkan aku takboleh nak tipu perasaan aku nie . Gaduh jugak dengan dia sampailah sekarang :( Lagipun kata kata dia tu kasar sangat bagi aku . Aku jadi macam arghhh , sakit hati bercampur gila sawan cemburu semua .

Jadi , disebabkan hal tu lah sampai sekarang kami tak bertegur . Tapi dia taktahu lagi kenapa aku jadi macam tu . Kalau boleh aku nak dia baca post nie , sebab aku tanak gaduh lama dengan dia . Aku tak kuat nak tanggung semua nie . Aku nak cakap dengan dia , tapi aku tak reti . So better aku luah kat sini je . Bila aku dah luah kat sini , aku rasa lega sangat . Walaupun benda tu still ada . Aku nak suruh dia padam , tapi lebih baik jangan . Sebab nanti kalau aku suruh dia padam , dia baca pastu karang dia ingat pulak . Lagi sakit lah hati aku . Nanti bila aku dah okay dengan dia , biar tangan aku yang padam post tu sendiri .

Kenapa aku menangis nie , alahai . Okay tak menangis dah . Huuh . Ayah aku pulak nak masuk bilik , aku dah tengah nangis .Merah mate aku , nasib ayah aku tak perasan .
Ayah : Kau buat ape dik ?
Me : Luahkan perassan .
Ayah : HAAHA , lawak le kau dik
Me : Hehehe

*nasib ayah aku tak reti sangat bab bab ni*

Lastly , sebelum aku tidur nie , aku nak mintak maaf lah sebab aku stalk kau sampai macam nie jadinya sedangkan kau taktahu pun kenapa aku jadi macam nie . Aku mintak maaf sangat sangat dekat kau . Aku harap kau dapat maafkan aku . Aku nak kau tahu , aku sayang kau sangat sangat Mohamad Sharul Jazlan . Aku nak hidup lama dengan kau , lagipun kita dah janji kan . Banyak kan kenangan kita bersama . Aku rindu kau sangat . Rindu sangat , Allah je tahu apa yang aku tengah rasakan nie . Aku mintak maaf lagi sekali taw . Now aku nak tidur , mana tahu hari esok lagi baik dari hari ni . Lepas je aku tulis semua nie , aku dah lupakan semuanya . Aku nak kita berbaik macam dulu . Assalamualaikum :)


new past